Brodski dnevnik

Lijepo je kad netko dobije priliku otići na krstarenje, a mi smo sretni što se jedan član naše redakcije sretno i vratio s njega, i to samo nekoliko dana prije havarije talijanskog cruisera Costa Concordia. Zato u ovom članku možete uživati u slici i riječi s Božićnog krstarenja.

Dan 1.:Dolazimo u Veneciju i ukrcavamo se na brod. Tamo nas je već dočekala sobarica koja nas je odvela do naše kabine gdje smo se raspakirali i zatim otišli u restoran na ručak. Nakon objeda bilo je vrijeme za isplovljavanje koje smo gledali s vanjske palube. Malo smo prošetali palubom i vratili  se u kabinu  da se svečanom odjećom pripremimo za ipak malo drugačiju večeru, prvu na našem krstarenju.

Dan 2.:U točno 10 sati ujutro uplovljavamo u Bari u čijoj luci se ukrcalo još putnika. Čuvajući mjesto uz bazen među tako puno putnika, sestra i ja smo se zabavljali na kupanju do ručka.

Da ne mislite kako na krstarenju nema mjesta za kulturno uzdizanje, spomenut ću da smo navečer išli u kazalište (da, na brodu!) gledati predstavu..

Dan 3.:Dan za uživanje. Doručak, bazen, uživanje pogledom na otoke kraj kojih plovimo, ručak i razgledavanje broda. Ne događa se ništa posebno, mi samo odmaramo, zaslužili smo.

Dan 4.:Dolazimo u Rodos, silazimo s broda  te šećemo  po starim zidinama, kupujemo suvenire,  obilazimo trgovine, slikamo kulturne znamenitosti i gledamo stari dio grada. Sami sebi ličimo na mnogobrojne turiste koji se sa cruisera spuštaju u naš Dubrovnik. Ali, naša ruta je drugačija, navečer brod isplovljava prema Izraelu.

Dan 5:Došli smo u Izrael, i autobusom krećemo u razgledavanje grada. Tamo se zaista ima što vidjeti: crkva Navještenja Blažene djevice Marije s mozaicima iz čitavog svijeta, razgledavanje cijelog starog  grada. Autobusom dolazimo u mjesto Galilea gdje je crkva  u kojoj  je Isus napravio svoje prvo čudo (kada je vodu pretvorio u vino) te gledamo ostatke starog naselja, pišemo molitve za mir u obitelji i stavljamo ih u kameni zid.

Dan 6.: Autobusom se vozimo sve do starih zgrada i do najviše točke Nazareta gdje ulazimo u staru crkvu. Spuštamo se  do šetališta kod plaže, a zatim u centar grada, šećemo, razgledavamo znamenitosti.

Dan 7.:Plovimo prema Ateni i ljenčarimo.

Dan 8: Božić je, ali smo ga ovaj put dočekali u  Ateni. Silazimo s broda i idemo vlakićem u obilazak grada. Tako se puno brže prolazi, ali se često s njega i silazi da se bolje vide pojedine znamenitosti i druge sitnice. Već pomalo i umorni, vratili smo se na brod. Tamo smo gledali skulpture od voća, a nakon zasluženoga ručka, uputili smo se opet u kazalište vidjeti brodsku verziju Djeda Mraza.

Dan 9.:Plovimo natrag u Veneciju. Svjesni da je ovo naš zadnji dan krstarenja, dobro smo ga iskoristili, uživajući u pogledu na more.

Dan 10.:Stigli smo u Veneciju, iskrcavamo se i idemo u crkvu sv. Antuna  gdje smo vidjeli mnogo fresaka i kipova te se pomolili  da nas čuva od zla. Bio je to najbolji mogući završetak našeg Božićnog krstarenja.